دیدار اعضای هیئت‌علمی کنگره جهانی حضرت‌رضا(ع) با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: همه ائمه علیهم‌السلام به‌دنبال ایجاد حاکمیت اسلامی بودند + فیلم برکناری وزیر دفاع روسیه به درخواست پوتین کشته‌شدن ۵ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان یک مقام ارشد نظامی رژیم صهیونیستی: کل غزه را هم نابود کنیم، به پیروزی نخواهیم رسید ۴ عملیات گروهان‌های قدس علیه اشغالگران اسرائیلی در جبالیا بایدن: ترامپ کاملا از تعادل خارج شده است رئیس ستاد ارتش اسرائیل مسئولیت شکست ۷ اکتبر را پذیرفت تیراندازی در آلاباما آمریکا | ۳ نفر کشته و ۱۲ تَن زخمی شدند شهادت ۵۰۰ تن از پزشکان و نیروهای بهداشتی و درمانی در غزه حمله راکتی از غزه به شهر اشغالی سدیروت معاون جدید پارلمانی رئیسی کیست؟ خانواده های اسرای صهیونیست خیابان منتهی به وزارت جنگ را بستند قسام: خانه بمب‌گذاری‌شده را به روی نظامیان فراری دشمن منفجر کردیم پایان کار حسینی در معاونت پارلمانی ریاست جمهوری تاکید رئیس جمهور بر لزوم اطمینان مدیران از رعایت کرامت انسانی امیرعبداللهیان: از گفتگو‌های ایران-عربی عبور کرده‌ایم حمله حزب‌الله با موشک‌های سنگین جدید خود به سرزمین‌های اشغالی (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) «سیدحسن نصرالله» دوشنبه سخنرانی می‌کند (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بلینکن: اسرائیل برنامه معتبر برای دفاع از غیرنظامیان ندارد
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: ۱۱ اسفند انتخابات باشکوهی را پیش‌رو داریم | پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم

  • کد خبر: ۲۰۹۵۵۱
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
  • ۱
فرماندار مشهد: ۱۱ اسفند انتخابات باشکوهی را پیش‌رو داریم | پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم
فرماندار مشهد گفت: شور و نشاطی که امرروز حاکم است، نمایانگر این است که مردم ما در پایان سال جاری انتخابات باشکوهی خواهند داشت.

محسن داوری در حاشیه جشن یوم‌الله ۱۲ بهمن که صبح امروز برگزار شد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، اظهار کرد: امروز شهر مشهد برای این جشن مهیاست و در نقاط مختلف شهر جشن برگزار شد و جشن محوری در سالن شهید بهشتی بود. خوشبختانه قشر مختلف مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان که نسل انقلاب هستند و بعد از انقلاب متولد شدند، استقبال بسیار خوبی دارند، این شور و نشاط نشان می‌دهد که مردم ما هرروز مصمم‌تر از روز‌های اول انقلاب پای آرمان‌های انقلاب هستند و جوانان و نوجوانان امروز ما بابصیرت و فهیم‌تر در راستای آرمان انقلاب فعالیت می‌کنند.

وی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند را پیش رو داریم و این شور و نشاط نمایانگر این است که مردم ما پایان سال جاری انتخابات باشکوهی خواهند داشت.

فرماندار مشهد ادامه داد: سیاست ما بر این است که مردم مشارکت حداکثری داشته باشند و اقدامات ویژه‌ای در این خصوص انجام شده است. در حوزه دانش‌آموزی طرح ۱۴۰۲ طرح میدان است که هر دانش‌آموز ۵۰ نفر را در جهاد تببین برای انتخابات دعوت می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
0
باسلام به فرماندار محترم بگین ازتصمیم خودش درخصوص حفر۸حلقه چاه درروستای زاک که مساوی است باازبین رفتن زیست بوم وکشاورزی چندین روستای همجوارتجدیدنظرفرمایند.اگر سفره های آب زیرزمینی این روستاهاخشک بشه چندهزار روستایی مجبوربه کوچ اجباری به شهرمشهد یاحاشیه شهرمیشن ممنون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->